Sunday, August 17, 2008

HAROLD MACMICHEAL(MALAYAN UNION 1945) = ANWAR IBRAHIM(MALAYSIAN MALAYSIA 2008)

1. Malaysia Today has relocated to a Singapore-based server! Suprised?

2. Paul Wolfowitz yg memegang 2 kerakyatan Amerika & Israel berjaya meyakinkan Pentadbiran Reagan, H.W. Bush & G.Bush bahawa Iraq memiliki senjata nuklear. Walaupun PBB tidak membenarkan Amerika menyerang Iraq, tetapi Yahudi Amerika menyerang juga Iraq secara Haram. Maka berjuta-jutalah rakyat Iraq mati terbunuh. Orang suruhan Amerika Chalabi dilantiklah menjadi Perdana Menteri Iraq dengan syarat semua tangki-tangki minya di Iraq mesti diserahkan kepada Exxon-Mobil yg dimiliki sahamnya oleh keluarga Bush.

3. Di Malaysia, Paul Wolfowitz yang merupakan Sahabat Sejati Anwar Ibrahim telah melawatnya di German semasa rawatan biasa di sana. Paul Wolfowitz yg berbangsa Yahudi ini mempelawa Anwar menjadi Pensyarah jemputan di John Hopkin University dan Georgetown University, di mana terkumpulnya tokoh-tokoh Yahudi di sana termasuklah Cohen, Al Gore, Madeline Al-Bright, dll.Paul Wolfowizt Yahudi inilah yang menulis Biodata Anwar untuk diberikan anugerah kononnya Anwar antara 100 pemimpin dunia= dalam biodata itu Paul Wolfowitz memasukkan Satu prakata iaitu menghapuskan Ketuanan Melayu. Sebab itulah Anwar dalam kempennya menghapuskan Ketuanan Melayu dan gantikan dengan Ketuanan Rakyat. So, janganlah hairan tindakan MB Selangor nak berikan UITM kepada bangsa asing.

4. Setelah Iraq dihancurkan, Paul Wolfowitz dan Bush and the geng Melabelkan negara-negara Islam yang Kaya Minyak seperti Iran, Syria, Sudan, Libya sebagai negara pengganas, negara Syaitan kata mereka. Setelah semua pusat minyak diberikan kepada Amerika dan sekutunya di Iraq dan berjaya menghancurkan Tamadun Islam di Iraq ( tempat Imam Al Ghazali belajar ilmu dll ulama lagi ) , Tiba-Tiba Yahudi Amerika ini secara Berkumpulan Menyokong Anwar untuk menjatuhkan Kerajaan yang telah dipilih oleh rakyat. Anwar tidak kisah, apa saja cara, belikah, rasuahkah, yang penting nak dapatkan 30 MP BN dan bentuk kerajaan dan nak jadi PM jalan belakang. Anwar suka sangat jalan belakang.

5. Maka itu, Pengundi-Pengundi di Permatang Pauh mesti bijak dan sedar bahawa di belakang Anwar Ibrahim ialah semua tokoh-tokoh Yahudi Amerika yang merupakan musuh Islam. Jika tidak, sebuah lagi negara yang Majoritinya Islam akan hancur dan kita org Melayu akan jadi Pelarian macam orang Melayu di Singapura, macam org Palestin, orang Bosnia, Rohingya, dll.

6. Jangan Lupa, Yahudi Amerika juga mahu hancurkan PETRONAS sebagaimana mereka berjaya bankrapkan PERTAMINA (Indonesia). Tahun ini PETRONAS yang beroperasi di 34 negara di seluruh dunia telah menjadi 8 Syarikat Paling untung di dunia. Potensi Petronas untuk mendahului Exxon Mobil dll Syarikat Minyak Yahudi Amerika sangat besar pada tahun depan. Maka Protokol Yahudi Ke-7 digunakan= Hancurkan Islam(PETRONAS) sebelum mereka menjadi kuat. Maksudnya di Malaysia, runtuhkan kerajaan yg telah dipilih oleh rakyat sebelum Petronas ini semakin untung.

7. Sebagai anak didik Yahudi Amerika, Anwar tiada pilihan, tidak mengapalah meminta bantuan Yahudi Amerika, tidak mengapalah menyokong apa sahaja permintaan DAP,kerana ikatan janji dan persahabatan dengan kawan-kawan Yahudi sudah tidak boleh dileraikan. Yang hanya boleh leraikan ialah rakyat Malaysia. Inilah yang berlaku pada tahun 1946, apabila semua Raja Melayu Terpaksa Menandatangani Malayan Union, Rakyat Jelata yang sedar ancaman Penjajahan itu Bangun Menentang , dan akhirnya bangsa Melayu berjaya mengelak daripada dijajah dengan lebih teruk dalam Malayan Union.

7b. Malangnya Anwar Ibrahim menyokong pula Malaysian Malaysia. Maknanya Harold MacMicheal sama dengan Anwar Ibrahim. Harold Mac Micheal membawa Malayan Union, Anwar Ibrahim membawa Malaysian Malaysia.

No comments: